Basispakket I
Vanaf €30,-ex. BTW per maand
Het MicroStar boekhoudprogramma Basispakket is een logische keus als het Startpakket u niet meer voldoende mogelijkheden biedt. Het Basispakket heeft verschillende gradaties. Basispakket I beschikt over de volgende functies:
- Onbeperkt aantal bedrijven of administraties
- Grootboek
- Debiteurenadministratie
- Crediteurenadministratie
- Dagboeken
- Elektronische BTW aangifte
- Aanmaningen
- Memo’s bij stamgegevens
- Grafische presentaties
- Ouderdomsanalyse
- Prijzen vanaf € 1.295,- excl. BTW en exclusief onderhoud. Ook is het mogelijk om dit pakket te verkrijgen op basis van een maandtarief van € 30,- excl. BTW. Hiervoor krijgt u de sofware, onderhoud, support en updates
Basispakket II
Vanaf €35,-ex. BTW per maand
Basispakket II is gelijk aan Basispakket I maar dan uitgebreid met de volgende functie:
- Facturering in omzetgroepen incl. mogelijkheid tot digitale facturatie in pdf-formaat
- Prijzen vanaf € 1.895,- excl. BTW en exclusief onderhoud. Ook is het mogelijk om dit pakket te verkrijgen op basis van een maandtarief van € 35,- excl. BTW. Hiervoor krijgt u de sofware, onderhoud, support en updates
Basispakket III
Vanaf €45,-ex. BTW per maand
Basispakket III is gelijk aan Basispakket II maar dan uitgebreid met de volgende functies:
- Memo’s bij debiteuren, crediteuren en artikelen
- Artikelenadministratie
- Voorraadadministratie
- Verkooporderadministratie
- Uitgebreide facturering incl. mogelijkheid tot digitale facturatie in pdf-formaat
- Prijzen vanaf € 2.595,- excl. BTW en exclusief onderhoud. Ook is het mogelijk om dit pakket te verkrijgen op basis van een maandtarief van € 45,- excl. BTW. Hiervoor krijgt u de sofware, onderhoud, support en updates
Voor alle MicroStar boekhoudsoftware geldt het volgende:
- Onbeperkt aantal administraties/bedrijven (met uitzondering van het startpakket)
- Zeer gebruikersvriendelijk, duidelijke invoerschermen, eenvoudig toetsenbord gebruik, uitgebreide documentatie
- In alle bestanden kan worden gezocht op elke willekeurige letter- en/of cijfercombinatie via een overzichtelijk zoekscherm
- Bladeren alsmede het overnemen van gegevens in het werkscherm is mogelijk
- In alle vaste bestanden kunnen direct gegevens toegevoegd of gewijzigd worden zonder de functie waarmee men bezig is te onderbreken
- Praktische helpinformatie voor elke rubriek en situatie beschikbaar
- Het handboek is volledig in de computer aanwezig en direct op het scherm oproepbaar
- Een uitleg van het toetsenbord is permanent op te vragen
- Kleuren zijn per bedrijf instelbaar
- Calculator is steeds beschikbaar
- Memo van 250 regels tekst te koppelen aan debiteuren, crediteuren en artikelen. Permanent oproepbaar en te wijzigen
- Boekingen zijn in alle boekingsprogramma’s te raadplegen
- Boeken in meerdere jaren mogelijk
- Lay-outs vrij aanpasbaar (bijv. facturen, pakbon e.d.)
- Importeren van journaalposten vanuit andere administraties of pakketten. Ook journaalposten van salarispakketten zoals Microloon, Lopac, Salar, LogiSal, Easylon, Nmbrs en Loon kunnen worden geïmporteerd
- Eenvoudige back-up en restore procedures
- Geschikt voor alle Windows besturingssytemen