MicroStar B.V. is gespecialiseerd in het ontwikkelen van pasklare Nederlandse software voor het voeren van administraties binnen het midden- en kleinbedrijf. Onze programma’s zijn toepasbaar voor iedere branche en daarmee is onze software zeer geschikt voor accountants- en administratiekantoren.
Voor deze kantoren bieden wij onze financiële software zelfs kosteloos aan!
U leest het goed, u hoeft er helemaal niets voor te betalen.
De AA-regeling voor accountants- en administratiekantoren
Wij noemen deze regeling de AA- regeling, de regeling voor Accountants en Administratiekantoren. Veel van uw collega’s maken al naar tevredenheid gebruik van deze regeling.
Kosteloos het MicroStar boekhoudprogramma administratiepakket gebruiken
Wij stellen kosteloos het MicroStar boekhoudprogramma administratiepakket voor u ter beschikking. Dit boekhoudpakket heeft normaal een waarde van € 11.845,-. Voor uw huidige klantenbestand stellen we zelfs gratis een gelijkwaardig pakket van MicroStar boekhoudsoftware beschikbaar.
Wij kunnen ons voorstellen dat u wat verbaasd bent over dit (bijna niet af te wijzen) aanbod en direct begint te zoeken naar het welbekende addertje onder het gras.
Dat addertje vindt u in de tropische afdeling van de dierentuin, maar niet bij ons.
De lage kosten voor gebruiksrechten
Het enige wat u betaalt is een maandbedrag van € 95,- voor onderhoud, support en updates. Als u deze kosten voor gebruiksrechten vergelijkt met andere aanbieders, dan zult u tot de conclusie komen dat dit een stuk lager ligt dan het gemiddelde dat men moet betalen bij andere, vergelijkbare aanbieders.
U wordt een MicroStar “dealer”
Met deze overeenkomst wordt u MicroStar “dealer”. Uw klanten kunnen de boekhoudsoftware met 40% korting aanschaffen. Vanzelfsprekend kunt u ook zelf de boekhoudprogramma’s voor uw klanten afnemen, waardoor de korting (deels) voor u is. Daar bent u volledig vrij in.
Waarom MicroStar software?
Naast deze gunstige financiële regeling, zitten er zeer veel voordelen aan het werken met MicroStar software. MicroStar programma’s blinken uit door hun gebruiksvriendelijkheid, het heldere taalgebruik en de overzichtelijkheid. De software kan gekoppeld worden met vrijwel elk loon- en salarisadministratie pakket.
Onze service staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Onze helpdesk zit altijd voor u klaar om u met alle vragen op een vakkundige manier te helpen. Daarnaast kunnen we in eventuele begeleiding op locatie voorzien voor de overgang van uw oude boekhoudprogramma naar het MicroStar softwarepakket.
Meer informatie over dit aanbod
Wilt u meer informatie over onze AA-regeling en wat voor mogelijkheden deze regeling voor u kan bieden, neem dan contact met ons op door een email te sturen naar info@microstar.nl.
Voor meer informatie over de softwarepakketten die wij voor uw klanten ter beschikking hebben, klikt u hier.