Startpakket
Het MicroStar Startpakket is een goed instapprogramma waar de volgende basisfuncties in zijn verwerkt:
- Administratie voor één bedrijf
- Grootboek
- Debiteurenadministratie
- Crediteurenadministratie
- Dagboeken
- Elektronische BTW aangifte
- Aanmaningen
- Telebankieren
- Facturering
Voor alle MicroStar boekhoudprogramma’s geldt het volgende:
- Onbeperkt aantal administraties/bedrijven (met uitzondering van het startpakket)
- Zeer gebruikersvriendelijk, duidelijke invoerschermen, eenvoudig toetsenbord gebruik, uitgebreide documentatie
- In alle bestanden kan worden gezocht op elke willekeurige letter- en/of cijfercombinatie via een overzichtelijk zoekscherm
- Bladeren alsmede het overnemen van gegevens in het werkscherm is mogelijk
- In alle vaste bestanden kunnen direct gegevens toegevoegd of gewijzigd worden zonder de functie waarmee men bezig is te onderbreken
- Praktische helpinformatie voor elke rubriek en situatie beschikbaar
- Het handboek is volledig in de computer aanwezig en direct op het scherm oproepbaar
- Een uitleg van het toetsenbord is permanent op te vragen
- Kleuren zijn per bedrijf instelbaar
- Calculator is steeds beschikbaar
- Memo van 250 regels tekst te koppelen aan debiteuren, crediteuren en artikelen. Permanent oproepbaar en te wijzigen
- Boekingen zijn in alle boekingsprogramma’s te raadplegen
- Importeren van journaalposten vanuit andere administraties of pakketten. Ook journaalposten van salarispakketten zoals Microloon, Lopac, Salar, LogiSal, Easylon, Nmbrs en Loon kunnen worden geïmporteerd
- Eenvoudige back-up en restore procedures
- Prijzen vanaf € 450,- excl. BTW en exclusief onderhoud